Skip Navigation

[Fermé] I would like to have a dynamic inquiry form

This support ticket is created Il y a 3 années et 5 mois. There's a good chance that you are reading advice that it now obsolete.

This is the technical support forum for Toolset - a suite of plugins for developing WordPress sites without writing PHP.

Everyone can read this forum, but only Toolset clients can post in it. Toolset support works 6 days per week, 19 hours per day.

Aucun de nos assistants n'est disponible aujourd'hui sur le forum Jeu d'outils. Veuillez créer un ticket, et nous nous le traiterons dès notre prochaine connexion. Merci de votre compréhension.

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
- 9:00 – 13:00 9:00 – 13:00 9:00 – 13:00 9:00 – 13:00 9:00 – 13:00 -
- 14:00 – 18:00 14:00 – 18:00 14:00 – 18:00 14:00 – 18:00 14:00 – 18:00 -

Supporter timezone: Asia/Karachi (GMT+05:00)

Auteur
Publications

Bonjour,

J'ai une nouvelle question. Je veux faire un formulaire de demande de renseignement reprenant des données de la page depuis laquelle il a été appelé. C'est-à-dire, si je suis sur la page d'un hôtel et que je clique sur un bouton "demande de renseignement", celui-ci doit ouvrir un formulaire de contact en reprenant les informations de cet hôtel comme : le nom, le gestionnaire et surtout le mail de contact pour l'envoi de ce formulaire.

Merci,

Jean

Hi Jean,

Thank you for contacting us and I'd be happy to assist.

Our French language Support Team member is on a day off, so I hope a reply in English won't be an issue.

To get the data from the current page, in the form's fields, you can use the Types Fields API shortcodes and the Views shortcodes, as needed:
https://toolset.com/documentation/customizing-sites-using-php/functions/
https://toolset.com/documentation/programmer-reference/views/views-shortcodes/

To get more specific suggestions, you're welcome to share temporary admin login details along with the link to an example page, where this form can be seen.

Note: Your next reply will be private and please make a complete backup copy, before sharing the access details.

regards,
Waqar

Le sujet ‘[Fermé] I would like to have a dynamic inquiry form’ est fermé à de nouvelles réponses.