Tell us what you are trying to do?
Intento solucionar un problema de connection de toolset (adjunto captura).. Me informa de esto: Toolset needs to connect to its server to check for new releases and security updates. Something in the network or security settings is preventing this. Please allow outgoing communication to toolset.com to remove this notice.
Por algún motivo que desconozco, no me aparecen los campos de relactionships en la edición de las entradas de ningún tipo. No se si esto esta relacionado con lo anterior pero es esto lo que quiero solucionar. Cuando intento crearlos me da una advertencia de que no existe lo que acabo de crear (adjunto captura) ya que me acorta los nombres a tres caracteres.
Is there any documentation that you are following?
He consultado https://toolset.com/forums/topic/toolset-plugin-cant-connect-to-website/ pero no me soluciona mi caso ya que en mi instalación si aparece este mensaje "Toolset está registrado en este sitio web. Su cuenta Vitalicia le proporciona las actualizaciones de por vida. " He desactivado el sistema de seguridad y borrado todos sus datos, he cambiado la Key de Toolset pero el mensaje "Toolset plugin cannot connect to toolset.com" sigue apareciendo. Pero también aparece "Toolset está registrado en este sitio web. Su cuenta Vitalicia le proporciona las actualizaciones de por vida. "
Is there a similar example that we can see?
NO
What is the link to your site?
enlace oculto
Hi,
We don't have a Spanish supporter available at the moment, so I hope you wouldn't mind if I reply in English.
The two issues that you reported, don't seem related. Have you checked the server's error logs, for any other errors or warnings?
( ref: https://wordpress.org/support/article/debugging-in-wordpress/ )
In case there are no errors or warnings, you're welcome to share temporary admin login details in reply to this message. Please include links to some example post-edit screens, where the relationship fields are missing.
Note: Your next reply will be private and making a complete backup copy is recommended before sharing the access details.
regards,
Waqar
My issue is resolved now. Thank you!