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[Resolved] Module Manager dont install Module correctly

This support ticket is created 4 years, 9 months ago. There's a good chance that you are reading advice that it now obsolete.

This is the technical support forum for Toolset - a suite of plugins for developing WordPress sites without writing PHP.

Everyone can read this forum, but only Toolset clients can post in it. Toolset support works 6 days per week, 19 hours per day.

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Supporter timezone: America/Jamaica (GMT-05:00)

This topic contains 4 replies, has 2 voices.

Last updated by alexd-6 4 years, 9 months ago.

Assisted by: Shane.

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#1271569

Hey,

i would to install the Testimonials - Three Cell SliderTESTIMONIALS SLIDER over Modul Manager Library but i get an error when i install it. The Posttype "Testimonials" will be created. But the assistant stops with error. I get a mail from my Installation -

you see it below. thx - alex

Hallo!

Seit WordPress 5.2 gibt es eine eingebaute Funktion, die erkennt, wenn ein Plugin oder ein Theme einen fatalen Fehler auf deiner Website verursacht, und dich deswegen mit dieser automatisierten E-Mail benachrichtigt.

In diesem Fall hat WordPress einen Fehler in einem deiner Plugins, Toolset Module Manager, abgefangen.

Besuche zunächst deine Website (<em><u>hidden link</u></em>) und überprüfe sie auf sichtbare Probleme. Besuche als nächstes die Seite, auf der der Fehler aufgetreten ist (<em><u>hidden link</u></em>) und prüfe, ob es sichtbare Probleme gibt.

Bitte kontaktiere dein Hosting-Unternehmen, um Unterstützung bei der weiteren Untersuchung dieses Problems zu erhalten.

Wenn deine Website fehlerhaft zu sein scheint und du nicht mehr wie gewohnt auf dein Dashboard zugreifen kannst, hat WordPress jetzt einen speziellen "Wiederherstellungsmodus". Auf diese Weise kannst du dich sicher auf deinem Dashboard anmelden und weitere Untersuchungen durchführen.

<em><u>hidden link</u></em>

Um deine Website zu schützen, läuft dieser Link in 1 Tag ab. Aber keine Sorge: Ein neuer Link wird dir per E-Mail zugeschickt, wenn der Fehler nach Ablauf der Frist erneut auftritt.

Fehler-Details
==============
Ein Fehler vom Typ E_ERROR wurde in der Zeile 550 der Datei /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/library/wordpress-importer/modman-wp-importer.php verursacht. Fehlermeldung: Uncaught Error: Call to undefined function toolset_import_associations_of_child() in /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/library/wordpress-importer/modman-wp-importer.php:550
Stack trace:
#0 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/library/wordpress-importer/modman-wp-importer.php(62): Modman_Importer->process_posts(Array)
#1 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/controllers/wp_import.php(32): Modman_Importer->import('/html/wordpress...')
#2 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/classes/ModuleManager.php(769): Module_Manager_Wp_Import->import_posts('/html/wordpress...')
#3 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/views/templates/import.tpl.php(397): ModuleManager::importModuleStepByStep(2, Array)
#4 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/toolset-module-manager/classes/ModuleManager.php(1303): include('/html/wordpress...')
#5 /html/wordpress-staging/wp-content/plugins/type
#1271723

Hey,

i press the button "My Issue is resolved" not wright! - Its not solved, sorry..

thx alex

#1271817

Shane
Supporter

Languages: English (English )

Timezone: America/Jamaica (GMT-05:00)

Hi Alex,

Thank you for contacting our support forum.

Currently having a look at this one for you.

Thanks,
Shane

#1271979

Shane
Supporter

Languages: English (English )

Timezone: America/Jamaica (GMT-05:00)

Hi Alex,

Your site is on a private server so I would need access to this too.

Could you provide the credentials for this ?

Thanks,
Shane

#1282705

My issue is resolved now. Thank you!

This ticket is now closed. If you're a WPML client and need related help, please open a new support ticket.