Skip Navigation

[Resolved] Los post type colocados en los emails de respuesta no muestran los valores

This support ticket is created 5 years, 8 months ago. There's a good chance that you are reading advice that it now obsolete.

This is the technical support forum for Toolset - a suite of plugins for developing WordPress sites without writing PHP.

Everyone can read this forum, but only Toolset clients can post in it. Toolset support works 6 days per week, 19 hours per day.

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
- 7:00 – 14:00 7:00 – 14:00 7:00 – 14:00 7:00 – 14:00 7:00 – 14:00 -
- 15:00 – 16:00 15:00 – 16:00 15:00 – 16:00 15:00 – 16:00 15:00 – 16:00 -

Supporter timezone: Europe/London (GMT+01:00)

This topic contains 18 replies, has 5 voices.

Last updated by Nigel 5 years, 7 months ago.

Assisted by: Nigel.

Author
Posts
#1089506

Nigel
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español )

Timezone: Europe/London (GMT+01:00)

Disculpe Mauricio

Este hilo no quedó en mi cola entonces no vi que esperabas una respuesta.

Mañana por la mañana voy a revisar las respuestas para confirmar el estado actual.

#1090212

Nigel
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español )

Timezone: Europe/London (GMT+01:00)

Hola Mauricio

Hice una prueba de acuerdo con los hallazgos de mi colega, y se parece que resuelve el problema, aunque es un poco raro.

Editar el formulario "Reservar tour Copy"

Cambiar "What to show after submitting the form:" a mostrar la entrada.

Haz una prueba (que funcionará).

Revertir la configuración de "What to show after submitting the form:" a ir a la página "Gracias reserva recibida".

Eso matará a los gremlins.

Disculpe en el retraso de nuevo, el problema ha coincidido con unos vacaciones.

#1094096

Muchas gracias Nigel. Por mi parte está todo resuelto.

#1094784

Nigel
Supporter

Languages: English (English ) Spanish (Español )

Timezone: Europe/London (GMT+01:00)

Gracias por confirmar.

Saludos.

This ticket is now closed. If you're a WPML client and need related help, please open a new support ticket.